Kino pavasaris 2013

2013-03-11  

Kažką išsirinkti man visada labai didelis darbas. Išskyrus tuos spontaniškus sprendimus, kai tiesiog pasirenki patikusį dalyką (paskutinis toks atvejis buvo - neplanuotai nusipirkti dar vieni kvepalai...). Kartais galvoju, kad jei pasirinkimui skirčiau mažiau laiko, lengviau gyvenčiau ir daugiau spėčiau. Visad sau primenu, klaidos gyvenimo dalis. Iš kitos pusės - rinkimosi procesas turi savo žavesio. Ypač, kai jau būna pasirinkta ir žvelgi atgal. Šių metų Kino pavasario mano pasirinkimo rezultatai:

Nerealiai gerai atrodo nuotrauka iš filmo Kino pavasario puslapyje... ir filmo siužetas pasirodė įdomus...

Šitas filmas pateko atsitiktinai - nebuvau skaičiusi uždarymo filmo aprašymo, tačiau penktadienio repertuare neradau nei vieno man patikusio filmo... filmo idėja įdomi, pamatysim, kiek įdomiai tai žiūrisi...

Šitą nusižiūrėjau nuo Jurgos :)... bet jis buvo tarp daugelio, kurie mano manymu gali būti įdomūs...

Tai filmas, kurį šimtu procentų noriu pamatyti... mačiau šio filmo režisieriaus Eran Riklis filmą "Citrinmedis" - paliko nerealų įspūdį. Žinoma, tuo metu dar buvau didelė Izraelio fanė (nuo kelionės į Izraelį buvo praėję nepilni metai, bet čia jau kita istorija). Iš to filmo skilo kažkokia nepaaiškinama šiluma, ir garso takelis buvo labai geras...

Kovo 8-tosios vakare vienam seansui darbo dieną jau nebuvo likę bilietų... Teko šiek tiek pasistumdyti grafiką. Bus linksmas šeštadienis - trys filmai. Taip dar niekada nebuvo. Patiko šio režisieriaus "Patvirtinta kopija", šiek tiek abejojau dėl šio filmo temos... Na, matysim.

Šitoj vietoj turėjo būti "Didysis meistras", tačiau dėl atšauktos premjeros teko ieškoti kuo užkamšyti spragą... Ulricho Seidlo trilogija "ROJUS" mane ir traukė, ir stūmė nuo savęs. Temos labai įdomios, bet yra kažkas atgrasaus jose. Bet gerai, pažiūrėjus vieną dalį, bus lengva nuspręsti, ar ateity norėsis pamatyti kitas...

Antrasis filmas, kuris be konkurencijos norėjau pamatyti. Gal ir klaidingas sprendimas, prisimement "Troškulį", kuris tuomet irgi pateko tarp mano pasirinkimų be konkurencijos. Man patinka istoriniai filmai, na pažiūrėsim...

Nieko nėra iš to filmo man atrodo, bet mane nupirko garso takelis...

Nebūdingas man pasirinkimas. Nemėgstu filmų apie negalią ir ligas... Tačiau šis kažkoks šviesus pasirodė. Galvoju, kad tokį įspūdį sukuria ir nuotrauka iš filmo Kino pavasario puslapyje...

Kažkada labai žavėjausi Afrika ir labai norėjau ten nuvykti. Šio filmo pasirinkimas, matyt tų laikų atgarsiai. Na, ir Jurgos įtaka :).

Skaičiau knygą, pagal kurią pastatytas filmas (labai netikėta žmogui per metus perskaitančiam apie tris knygas). Ir knyga manęs neįtikino. Idėja gera, bet pateikta prastai. Gal filmas įtikins?..

Trečiasis filmas, patekęs į mano pasirinkimus be konkurencijos, nes norisi užkamšyti bendrojo išsilavinimo spragas ir vaidina mano mėgiamas aktorius Gael García Bernal.

Abejojau dėl šio filmo, gali būti įdomus, gali ir nepatikti...

Dėl šito filmo dar labiau abejojau. Siužetas atrodo labai įdomus, tačiau šio filmo režisierius sukūrė "Troškulį", kurį iki šiol atsimenu, bet daugiau tokių filmų žiūrėti nenoriu. Pažiūrėsim, gal režisierius reabilituosis?

Šitai dienai irgi labai sunkiai sekėsi parinkti filmą. Tikėtina, kad nieko ypatingo nebus, bet būna gi ir netikėtų atradimų...

Komentarų nėra

Rašyti komentarą